Als ervaren communicatieadviseur denk ik graag samen met jou na over je boodschap. Maar voor we dat kunnen doen, moeten we eerst weer terug naar de basis: wat is het doel van je bedrijf? Waarom doe je wat je doet? En waar wil je de komende jaren naartoe? Kortom: wat is je verhaal?
Pas wanneer we de grote lijnen van je verhaal kennen, kunnen we het verhaal gaan inkleuren. Want aan wie ga je je verhaal vertellen? Wat vindt diegene belangrijk? Op welk niveau leest hij of zij? En via welke media? Hier bepalen we welke woorden, beelden en middelen we het beste kunnen inzetten: je contentstrategie is geboren en je verhaal krijgt kleur.
Een beter verhaal wordt verteld, nog eens verteld en weer doorverteld. Sommige ondernemers zeggen geen verhaal te hebben. En toch zijn ze succesvol. Heb je dan geen verhaal nodig? Of is er wat anders aan de hand? Uit ervaring weet ik, dat ondernemers vaak met trots vertellen over hun bedrijf. En na een paar keer doorvragen, komen we dan vaak tot de kern: er is wel degelijk een verhaal. Je bent je er alleen niet altijd van bewust.
Ben jij je bewust van je verhaal? Kun je het helder vertellen? Gefeliciteerd! Kost het wat meer moeite? Of ben je benieuwd naar hoe ik jouw verhaal zou opschrijven? Laat het me dan weten! Ik kom graag bij je langs voor een vrijblijvend gesprek.